Všeobecné obchodní podmínky pro growshop.cz
I. Základní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti prodeje zboží v internetovém obchodě https://www.growshop.cz provozovaným firmou Growman Plains s.r.o. (dále jen "prodávající") a jejími zákazníky (dále jen "kupující").Prodávající: prodávajícím je společnost Growman Plains s.r.o., která je registrovaným podnikatelským subjektem s IČ 26180120 a registrovaným plátcem DPH s DIČ CZ26180120, nabízejícím zboží prostřednictvím internetového obchodu www.growshop.cz.
Kupující: kupující při zahájení obchodních vztahů předává prodávajícímu pouze své kontaktní údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky, popřípadě údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech.
Právní vztahy prodávajícího s kupujícím výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 sb., (občanský zákoník), jakož i předpisy souvisejícími.
Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či patentů prodávajícího nebo dalších firem, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.
II. Bezpečnost a ochrana informací
Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod., s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání).III. Otevírací doba
Prodejna firmy je na adrese Bořivojova 89, 130 00 Praha 3. Otevírací doba prodejny je k 1.1.2017:pondělí - pátek: 10:00 - 18:00 hod.
sobota: 11:00 - 17:00 hod.
Otevírací doba e-shopu www.growshop.cz je nonstop, avšak mějte na zřeteli, že vyřizování objednávek spadá pouze na pracovní dny od pondělí do pátku (vyjma státních svátků, které připadají na pracovní dny).
IV. Ceníky
V internetovém obchodě jsou vždy aktuální a platné ceníky pro internetový obchod. Ceníky platné pro prodejnu jsou k dispozici v prodejně. Uvedené ceny jsou včetně DPH.V. Objednávání - jak nakupovat
V. I. Registrace zákazníka
Registrace na www.growshop.cz je povinná – bez ní nelze objednávat zboží. Registrace vám umožní získat slevy v internetovém obchodě www.growshop.cz. Poté vám bude stačit, abyste se jen přihlásili (kolonka klient v pravém horním rohu - zadáte jméno, heslo a stisknete tlačítko „přihlásit“) a nemusíte zadávat žádné další údaje, což vám ušetří spoustu času. Registrace se provádí kliknutím na tlačítko „registrace“ (opět kolonka klient v pravém horním rohu), po kterém se vám zobrazí registrační formulář. Do tohoto formuláře doplníte vaše osobní údaje. Je nutné správně vyplnit všechny povinné údaje (e-mail, heslo, heslo pro kontrolu, číselný kód; dále správně vyplňte základní údaje a doručovací údaje – všechny údaje označené červenou hvězdičkou jsou povinné). Při zadání chybných nebo neúplných údajů by vaše objednávka nemohla být správně a včas vyřízena. V základních údajích se nachází okénko k zaškrtnutí – dostávat nepravidelně emaily s novinkami – pokud políčko zaškrtnete, budete nepravidelně dostávat newsletter, ve kterém vás budeme upozorňovat na novinky a jiné změny v našem sortimentu.V. II. Přihlášení
Pokud se rozhodnete provést nákup, je nutné se přihlásit do systému. Zadejte vaše přihlašovací jméno a heslo (které jste si zvolil při registraci) v pravém horním rohu obrazovky do příslušných polí (klient) a potvrďte kliknutím na tlačítko "přihlásit". Tímto jste přihlášen v systému (zobrazí se vaše jméno – opět v pravém horním rohu) a můžete vkládat vybrané zboží do nákupního košíku.V. III. Nákup zboží
Pro orientaci v katalogu slouží levá lišta s křížky – kliknutím na název kategorie nebo na křížek se rozbalí všechny podkategorie dané sekce. Uprostřed našeho e-shopu se pak ukáží zmenšené náhledy a popisky ke zboží v dané kategorii. kliknutím na obrázek se vám zobrazí detailní popisek k vybranému zboží. Pokud se vám zboží líbí a chcete si je objednat, zadejte do kolonky počet kusů (automaticky se zobrazuje počet jedna) a poté klikněte na ikonku košík, zboží se automatiky vloží do košíku. Chcete-li nadále vybírat a přidávat zboží do košíku, stačí na liště v katalogu kliknout na jinou kategorii a opět přidávat dle libosti. vybrané zboží se automaticky zobrazuje vpravo v košíku.V. IV. Nákupní košík
V předchozím kroku jste vložili zboží do nákupního košíku. V této chvíli ještě není nic závazné. Objednávku můžete kdykoli zrušit. Kliknutím na ikonu "nákupní košík" (černý nápis košík vpravo pod klientem) se vám zobrazí obsah nákupního košíku. Zde je možné upravovat počty kusů , nebo košík vyprázdnit stisknutím tlačítka "vyprázdnit". Jakmile máte výběr ukončen a košík obsahuje vámi požadované zboží, klikněte na tlačítko 2 způsob doručení (přímo nad seznamem věcí z košíku).V. V. Způsob doručení
Způsoby přepravy :- DPD - ČR i zahraničí
- PPL - ČR a okolí ČR
- GLS - ČR
- Zásilkovna - ČR - pouze vyzvednutí na pobočkách
- Paleta GEIS - balík nadměrných rozměrů (paleta max. do 1000 kg)
- Osobní odběr zboží v obchodu growshop.cz v ulici Bořivojova 89, Praha 3 - Žižkov (před vyzvednutím zboží doporučujeme zavolat do obchodu, zda je již objednávka připravena k expedici).
Důležité info:
Veškeré přepravní služby se řídí aktuálním ceníkem jednotlivých přepravců. Ceny se mohou lišit dle hmotnosti a rozměrů - více viz ceník přepravců.
Vyberte si způsob doručení. Klikněte na vybrané číslo a pokračujte v objednávce.
Potvrzení objednávky - překontrolujte si údaje o doručovací adrese (lze operativně změnit) a přidejte poznámku k objednávce, pokud např. bydlíte v podnájmu a zvonek není na vaše jméno.
Pokračujte červeným tlačítkem sestavit objednávku. zobrazí se kompletní objednávka včetně všech údajů. Pečlivě překontrolujte a pokud vše souhlasí, stiskněte tlačítko odeslat. V tuto chvíli je objednávka braná jako závazná.
V. VI. Balné
Běžná cena balného je cca 40,- Kč. náš internetový obchod balné neúčtuje.V. VII. Slevový systém
V případě dvou započtených slev platí ta větší a slevy se nesčítají. Společnost GrowMan Plains s.r.o. má právo změnit cenu produktu při chybě v systému a upravit tak dodací list. Zákazník ovšem musí být kontaktován ohledně změny ceny. Produkty označené např. ", ve slevě", "z výlohy", "POŠKOZENÉ" či jinak označené než je v jeho technické specifikaci běžné jsou zlevněné již v ceně a žádná další sleva již nemůže být uplatněna.VI. Odstoupení od smlouvy
Odstoupení od kupní smlouvy v případě, že kupující zaplatil zboží jiným způsobem než osobně v provozovně prodávajícího (bylo mu doručeno přepravní službou).V souladu se zákonem č. 89/2012 má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží v případě, že zboží koupil jinak než osobně a bylo mu doručeno libovolnou přepravní službou (počítaje do toho výdejní místa dopravců). Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, je nutno splnit níže uvedené podmínky:
- Odeslat dopis (nejlépe e-mailem na adresu eshop@growshop.cz) s textem: "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne dd.mm.rrrr č. (číslo faktury) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo:........................". datum a podpis.
- Zboží doručit na adresu prodávajícího spolu s přiloženou kopií výše uvedeného dopisu.
Zboží odesílané a doručené zpět na adresu prodávajícího, musí být v původním nepoškozeném obalu, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi. Neposílejte zboží na dobírku - nebude převzato. Doporučujeme vám zboží při přepravě pojistit. V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět.
Kupující nese při odstoupení od smlouvy náklady na vrácení zboží prodávajícímu.
Prodávající má právo požadovat náhradu za případné čištění zboží. Používáním se hodnota zboží snižuje již při prvním použití.
Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na dodávku zboží upraveného na přání kupujícího či na zboží objednané speciálně a výslovně na jeho přání a které nebylo v době objednávky skladem a jiné zboží, u kterého použitím je spotřebována část jeho hodnoty a nelze jej vrátit do původního stavu před koupí.
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží vám peníze za zboží zašleme převodem na váš účet či složenkou na adresu a to nejpozději 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Hotově úhradu poskytnout nelze.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady prodávajícího zpět. prodávající je oprávněn účtovat kupujícímu případné další vzniklé náklady.
VII. Reklamační řád
Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební Zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).
Spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
Prodávající je obchodní společnost sídlem Growman Plains s.r.o., Bořivojova 130/95, Praha 1300 IČ: 29080120 je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává Kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
Zákazníkem našeho internetového obchodu je buď kupující spotřebitel anebo kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
KUPUJÍCÍ MUSÍ PROKÁZAT SVŮJ NÁKUP (prodejní doklad, objednávka, výpis z účtu, přezdívka vedená na dokladech, účet vedený na eshopu) v případě, že není jasné dle kontaktních údajů na reklamaci, tj. není dle nich dohledatelné v našem účetním programu prodej. Pokud doklad nebude dodán do 30 dnů od přijetí zboží anebo po případné výzvě o doplnění bude zboží zasláno zpět, v případě absence adresy - zpět na místo příjmu, a reklamace bude zamítnuta.
Pro uplatnění reklamace napište na reklamace@growshop.cz, odpovíme nejpozději do 2 dnů.
Zadáme reklamaci do systému a obdržíte číslo, které přiřadíte k vadnému produktu a případně zašlete na níže uvedenou adresu nebo si uděláme svoz po domluvě.
Pokud nemůžete nás kontaktovat na výše uvedené adrese, můžete nám zaslat reklamaci rovnou s vyplněným papírem ve tvaru:
1) Název zboží a případně jeho kód (lze dohledat z objednávky) a počet (v případě reklamace více produktů stejného typu a vady)
2) Vadu - v případě nevyplnění má prodávající nárok na účtování diagnostiky.
3) Kontakt - aspoň e-mail pro případnou komunikaci a doplnění informací
4) Doklad - nebo jiné prokázání koupě u Prodávajícího.
Adresa pro zaslání reklamace:
Growman Plains -reklamace,
Beranových 687,
19900 Praha
Vady zboží
-
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že věc:
-
odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
-
je vhodná k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a
-
je dodána s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci. V případě absence má kupující právo návod vyžádat a Prodávající se zavazuje v potřebné době pro obstarání kupujícímu návod dodat.
-
Prodávající odpovídá kupujícímu, že vedle ujednaných vlastností
-
je věc vhodná k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
-
věc množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením,
-
je věc dodána s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může kupující rozumně očekávat, a
-
věc odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením smlouvy.
-
Prodávající není vázán veřejným prohlášením podle předchozího odstavce písm. b), prokáže-li, že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o koupi nemohlo mít vliv.
-
Bod 2 se nepoužije v případě, že prodávající kupujícího před uzavřením smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost věci liší a kupující s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasil.
-
Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.
-
Prodávající odpovídá kupujícímu také za vadu způsobenou nesprávnou montáží nebo instalací, která byla podle smlouvy provedena prodávajícím nebo na jeho odpovědnost. To platí i v případě, že byla montáž nebo instalace provedena kupujícím a vada nastala v důsledku nedostatku v návodu, který k ní poskytl prodávající nebo poskytovatel digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, jde-li o věc s digitálními vlastnostmi.
Práva z vady zboží
-
Kupující může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí, je však povinen tak učinit bez zbytečného odkladu poté, co vadu mohl při dostatečné péči zjistit. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu oprávněně, doba dvou let uvedená v předchozí větě neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat.
-
Právo ze smlouvy odstoupit z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil.
-
Odstoupit od smlouvy vadou věci není opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo u použité věci opotřebení odpovídající míře jejího předchozího používání.
-
Má-li věc vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího. Prodávající nejprve přihlíží na možnost odstranění vady a případně v její nemožnost na příslušnou náhradu za vadné zboží.
-
Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.
-
Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím kupujícímu nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který kupující věc koupil.
-
K odstranění vady převezme prodávající věc na vlastní náklady. Vyžaduje-li to demontáž věci, jejíž montáž byla provedena v souladu s povahou a účelem věci předtím, než se vada projevila, prodávající provede demontáž vadné věci a montáž opravené nebo nové věci anebo uhradí náklady s tím spojené.
-
Nepřevezme-li kupující věc v přiměřené době poté, co jej prodávající vyrozuměl o možnosti věc po opravě převzít, náleží prodávajícímu úplata za uskladnění, a to v obvyklé výši.
-
Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud
-
prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s ustanoveními § 2170 odst. 1 a 2 občanského zákoníku,
-
se vada projeví opakovaně,
-
je vada podstatným porušením smlouvy, nebo
-
je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.
-
Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou věci bez vady a vadné věci, kterou kupující obdržel.
-
Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada věci nevýznamná.
-
Odstoupí-li kupující od smlouvy, prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží věc, tj od přiejtí na sklad.
Lhůty
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Záruční doba pro Kupujícího spotřebitele činí 24 měsíců (pro právnické osoby 12 měsíců), avšak pro Kupujícího, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, činí záruční doba pouze 12 měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží nezačíná běžet nová záruční doba.
V případě přeprodeje lze záruční lhůtu prodloužit u právnických osob prodloužit zasláním faktury zákazníka kterým zboží přeprodal.
Reklamace konečným spotřebitelům je vyřízena do 30 dnů.
Vždy se ale snažíme vyřešit reklamace co nejdříve - chronologicky od nejstarších.
Reklamace včetně odstranění vady bude bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů (v případě spotřebitele) , kdy lhůta začíná běžet, den následující po vytknutí vady. V případech pozáručních oprav je lhůta stanovena po dohodě s vedoucím pracovníkem nebo s pověřenou osobou, která přijímá věc do opravy. V případě, že jde o reklamaci nad rámec zákonem stanovených 24 měsíců, je stanovená lhůta pro vyřízení reklamace prodloužena na 60 dnů. V případě nevyzvednutí reklamace do 30 dnů od vypršení reklamační lhůty, bude účtováno skladné ve výši 50,- Kč za den, platí i pro špatně zasláné odstoupení od kupní smlouvy, případně špatně zaslaného zboží. V případě dlouhodobého nevyzvednutí a nekomunikace Kupujícího s Prodávajícím má prodávající nárok na ekologické zlikvidování věci.
Ostatní
Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy věci.
Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout spotřebiteli písemné potvrzení o povinnostech z vadného plnění v rozsahu stanoveném zákonem (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje (fakturu), které musí obsahovat údaje jako záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě.
Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených zákonem. Odstoupení je vůči prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací kupující plnění, které mu poskytl prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.
Při převzetí zboží si zkontrolujte spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, zjevná poškození). Jste oprávněni odmítnout převzetí zásilky, která je neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku od přepravce převezmete, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu. V případě vadné objednávky kontaktuje eshop@growshop.cz s číslem objednávky v předmětu a připojte fotku vadné zásilky. Následně zásilku prověříme na kamerách a obratem Vás kontaktujem a vymyslíme případnou náhradu.
V případě konzultací vady výrobku jako reklamaci, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu: reklamace@growshop.cz
Vyřízení reklamace
V případě, že kupující využije svého práva vyžadovat odstranění vad zboží opravou a v záručním listu, je pro účely záručních oprav zboží určený podnikatel odlišný od prodávajícího, jehož sídlo či místo podnikání je ve stejném místě jako v případě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na záruční opravu u podnikatele uvedeného v záručním listu. Tyto informace lze případně nalézt v dokladu, který nahrazuje záruční list.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. V případě nutnosti zaslat dodavateli do zahraničí se doba reklamace prodlouží o tuto dobu, to zejména platí pro dodavatele světel Dimlux . Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.
Za situace, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu nebo servisnímu středisku, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.
Servisní středisko po řádném vyřízení reklamace vyzve kupujícího k převzetí opraveného zboží.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.
Při jakékoli návštěvě servisního technika u kupujícího je třeba, aby byl vyhotoven protokol o zjištěných závadách a formě jejich odstranění. Bez takovéhoto protokolu není návštěva servisního technika brána v potaz.
V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena Kupujícímu převodem na bankovní účet nebo předána v hotovosti na pokladně v sídle společnosti nebo na některé z provozoven.
U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů na základě písemné výzvy kupujícím a při dodání podacího štítku České pošty či jiného dokladu o zaslání zboží, který byl vystaven přepravní společností.
Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 11. 3. 2025. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.
Reklamace rozbitého balíku od společnosti PPL:
Důležité je nafotit balík (otevřenou krabici včetně výplní) a dále rozbité zboží. PPL chce vidět, jak bylo zabalené zboží, které se rozbilo. Tyto fotografie odešlete společně s číslem balíku (naleznete na adresným štítku) do 3 dnů na email: opavlikova@ppl.cz a v kopii na email: preznar@ppl.cz.Pokud tak neučiníte, PPL reklamaci neuzná a zboží nelze vyměnit. Nezapomeňte informovat také eshop:info@growshop.cz v případě, že k reklamaci u společnosti PPL potřebujete další informace volejte zákaznický servis PPL – tel: +420840775775
VIII. Informace o produktech
Informace o produktech v internetovém obchodu prodávajícího mají pouze ilustrační charakter a v detailech se mohou lišit od dodávaného zboží.V případě, že zboží není momentálně skladem, budete do 2 dnů kontaktování e-mailem nebo na vámi uvedeném telefonu.
Upozornění: informace o produktech zveřejněných na internetových stránkách provozovatele www.growshop.cz mají pouze informativní a vzdělávací charakter. Provozovatel není odpovědný za zneužití nabízeného zboží kupujícím. úmyslem prodávajícího není podporovat, propagovat či dále jinak iniciovat výrobu, držení či užívání ilegálních látek a substancí.
Kuřácké potřeby prodáváme pouze osobám starším 18 let.
Při nákupu v kamenné prodejně je nakupující povinnen se na požadání obsluhy prokázat platným občanským průkazem, nebo jiným dokladem, který dokazuje jeho plnoletost.
Při nákupu v eshopu prodávající potvrzuje závazně svou plnoletost potvrzením obchodních podmínek při rekapitulaci nákupu. Při převzetí objednávky, která obsahuje kuřácké potřeby, bude zákazník vyzván dopravcem, aby prokázal svou plnoletost.
Pokud není nakupující schopen prokázat svou plnoletost, kupní smlouva se považuje za neplatnou a zboží se vrací prodávajícímu.
IX. Platební podmínky
- platba v hotovosti při osobním převzetí zboží
- platba předem bankovním převodem (na základě potvrzení o odeslání platby, popř. při objevení se platby na našem účtu, vám bude zboží zasláno), týká se také zásilek do zahraničí, kde přepravní firmy neprovádějí dobírku.
- všichni maloobchodní klienti, kteří platí v EUR a/nebo ze zahraniční banky musí striktně zaplatit poplatky obou bank (zaškrtnout při platbě paritu our) . Objednávka nebude odeslána, dokud nedojde k zaplacení celé částky za objednávku včetně poplatků.
- na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od zákazníka dopravce) zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.
X. Dodací podmínky
- osobní odběr na adrese provozovny Bořivojova 89, Praha 3
- zasílání přepravní službou: Zboží je možno kupujícímu zaslat prostřednictvím České pošty nebo PPL. Obvyklá doba dodání zboží či výzvy k převzetí zásilky je do 3 pracovních dnů od převzetí objednávky (vyjma případů, kdy zboží není skladem - budete informováni do 2 dnů e-mailem nebo telefonicky a vaše objednávka se bude řešit individuálně v závislosti na dohodě). Cena přepravy se řídí dle ceníku aktuálního v den objednávky.
Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu info@growshop.cz, u dopravce zahájit reklamační řízení a kopii zápisu o tom neprodleně zaslat e-mailem či poštou prodávajícímu. Pokud nedojde k zahájení reklamace poškozeného zboží v den převzetí, na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození dodávky není žádný nárok.
Česká pošta
Aktuální ceníky naleznete na www.cpost.cz.Zásilky po ČR: doručení do druhého dne od převzetí balíku. V případě, že zákazník není přítomen na uvedené adrese, doručovatel nechá výzvu o uložení zásilky na nejbližší pobočce České pošty. Maximální hmotnost zásilky 50 kg. Žádný z rozměrů nesmí přesahovat 240 cm.
PPL
Aktuální ceníky naleznete na www.ppl.cz.Zásilky po ČR: doručení do 18:00 hod. do druhého dne od převzetí zásilky. Zákazník musí být přítomen na adrese, kterou uvedl jako doručovací, po celý den! Maximální hmotnost zásilky 50 kg. Délka zásilky nesmí překročit 2 metry.
Zásilky na Slovensko: zásilky do Bratislavy se doručují do dvou pracovních dnů. ostatní místa se zaváží do tří pracovních dnů. Zákazník musí být přítomen na adrese, kterou uvedl jako doručovací, po celý den!!! Maximální hmotnost zásilky 50 kg. Délka zásilky nesmí překročit 2 metry.
XI. Závěrečná ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2018. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.Reklamace výbojek a další informace o jejich správném používání - 2016
Soubory
- Reklamační protokol (XLS, 26 KB)
- Reklamace výbojek a další informace o jejich použití (PDF, 47 KB)